(ای نو دیروز بوده ولی خب کاربر این وبلاگ دیروز از لحاظ جسمی روی تخت افتاده بوده :"))))

 

بگذریم :"""

تولدت مبارک 

دیگه الان واقعا بزرگسالی :""""

دیشب بهت خوش گذشت ؟؟؟؟

برات تولد گرفتن ؟؟

چه کادو هایی گرفتی ؟؟؟

(اصلا هم فضول نیستم)

خب 

تقریبا یک سال و 1 هفته از اشنایی من و تو میگذره :))))) 

ممنون که تو این یکسال 

خربکاری 

شیطنت 

اذیت 

کرم ریزی 

حال خوبم

حال بدم 

و بحث هام رو تحمل کردی 

(وظیفه ات هست هیونگم ^^)

خوشحالم دسیتی مون قبلی رو زدی 

خوشحالم فیکشن نوشتی 

خوشحالم با هم دوست شدیم 

من تو این یکسال کیوت تو بودم 

(و هستم بعله به کسی دیگه نگو کیوت *^* )

و اینکه ببخش وقتی حالت بد بود زیاد نیومدم حالت رو بپرسم 

بیا یه سال دیگه 

فقط یه سال دیگه 

بزار من قالب رو خراب کنم ^^

به جات کامنت ها رو جواب بدم ^^ 

قول میدم سال دیگه هم ازت اینا رو بخوام 

تولدت مبارک 

ممنون که دنیا اومدی 

(و دست دکترت هم درد نکنه که سالم دنیا اوردت ) 

هیونگ کوچولوی خودمی 

(مگه من کوتاه بودن قدت رو یادم میره ^^؟؟ میدونستی تو بغل من جا میشه ) 

دوستت دارم بی حد و اندازه 

(و اینکه به شدت کلمات رو گم کرم و تو توی کلمات توصیف نمیشی :))))))

پ.ن : کادوت رو یه پیام خصوصی میده بهت بدم؟؟

به کسی ندیاااااااااااااااااا 

پ.ن : ما مثل جی و نیکی هستیم 

پ.ن: ین دیگه اخریه 

تولدت مبارکککک^^