های *-* 

چرت و پرت های این جانب . 


ایح *-* 

من امروز دقیقا هیچ کاری نکردم *-* 

ولی دیروز عین خر درس خوندم *-* 


تا حالا شده وقتی دارید شیمی می‌خونید بعدش بگرید بخوابید؟!/"-"\

من هر بار شیمی میخونم همین طوری میشوم 


من اعتراض دارم *-* 

چرا توی فیک های ونوس هیونگ همیشه بومگیو اون بد بخت فلک زده تو سری خور هست ؟!؟ چه هیزم تری به هیونگ فروختی که همیشه شخصیتت همینه *+*؟!

 

توی فیک های یه نویسنده دیگه هم یونجون همیشه اون رمانتیک است . *-* ایح 

حالا فیک های خودم رو به روم نیارید یونجون همیشه اون گیج و نفهمه است و بومگیو همیشه اون زورگو بدبخت 


داشتم به فیکشن بعدی آیم فکر میکردم که سانشاین و انجل اند دویل مثل پتک خوردن تو سرم *-* 


یه فیک فلاف امگاورس یا هیبرید بنویسد با تشکر *-* 


قانون های شیمی این طوریه که چون طول موجش کوتاه تره انرژی بیشتره *-* 

داشتم همین رو توضیح میدادم تو کلاس که داداشم داد زد تو همیشه موج قرمزی *-*‌‌

وا ده هل؟!*-* اینکه من فقط تو اتاقم زندگی میکنم دلیل بر کم بودن انرژی ایم نمیشه *-*


بالاخره هایب یه سر سامونی به کی و بقیه داد *-*

من اصلا گریه نکردم پای عکسها 


میترسم برم تیزر های موزیک ویدیو رو نگاه کنم *-* 

چرا اینقدر همه چیز توباتو شاهکاره؟!*-*


امروز اینقدر انهایپن برای انجین کامنت گذاشتن *-* 

نیکی آدم تر شده بیشتر پست و آپدیت میزاره *-* 

پسره ی دراز *-*


با هیون داشتم فیکشن هام رو میشمردم 

فهمیدم 17 تا کار دادم بیرون *-* 

حالا بدون در نظر گرفتن اینکه وانشات و اینا هست تقریبا 1 دونگ دسیتی مون مطلق به من فیکشن هامه *-* 

تا از این پست ها بدرود