حدود دو هفته نبودم کلا تو بیان چقدر اتفاق افتاده "-" 

البته من تو این دو هفته کرونا گرفتم از لبه حوض افتادم پایین و پای راستم زخم شد و پای چپم بافت نرمش اسیب دید و الان تو گچه بعد از اونم لپتاپم خراب شده تازه دیشب رسید -.-

*یکم سر میزدم ولی نمیتونستم بیام و فقط جواب کامنت ها رو میدادم و میرفتم

اوضاع واتپدم اینجوریه....

فیکشن جدیدم رو منتشر کردم توی واتپد خودم دوستش دارم شکلات نعنایی یه جورایی یه ارامش و فلافی و با توجه به اینکه توی دنیای امگاورسه ولی یه حالت واقعی داره بهم حس خوبی از نوشتنش بهم میده 

و رقص روی لبه مرگ هم روی قسمت های حساسش داره پیش میره ..... 

اوضاع اینستام اینجوریه که 

هوم بییشتر با اوپا و هیسونگم حرف میزنم و به پیجم میرسه و صادقانه چون پیجم هم مال توباتوعه هم انهایپن باید با هر دو فندوم دوست باشم ولی من به شدت چسبیدم به انجین و فندوم های بزرگ توباتو یکم ترسناکن *-* 

توی یه پیج ادمینم ادمین اصلیش تازه برگسته و میخوایم پست درست کنیم 

اوضاع توییترم خرابه فکر کنم بلاک شدم :///// ایشششششش 

امروز جدید میزنم _._

اوضاع واتساپم هم بدنیست 

اروم تر از هر جایی هست که هستم .....

و اوضاع اینجا.... 

ونوس هیونگ داره میره... 

حقیقتا اون دومین نفری بود که اینجا باهاش اشنا شدم و اینجا مثل خونه ام شده برام .... احساس میکنم یکی از اعضای خانواده ام رو دارم از دست میدم 

حسی که توی دلم دارم یه چیزی شبیه به غم و ناراحتی و خشمه

دلم میخواد حالا ک نیست منم برم.....

چون خب منم با هیونگ تو بیان بودم، خاطرات زیادی دارم :)

ولی خب قرار نیست برم 

مواکمپ دستمه -.- بیاید ایده واسه پست گذاشتن بگید -.-(من که میدونم هیچ غلطی نمیکنم ولی باش)

ازتون میخوام در هیچ صورت از هیونگ نخواید بمونه هیونگ حق داره بره واقعا حق داره تو این چند ماه اخیر کم ضربه ندیده 

همون اوضاع دسیتی مون خودش رو اعصاب هست بگیرید برید بالا 

قبلا هم گفتم الان هم میگم وقتی کار نویسنده ای رو میخونید باید انتظاراتش رو بر اورده کنید 

در قبالش مسئولید 

و صادقانه تعداد دانلود توی سیتی مون بیشتره ولی تعداد نظرات کمه.... 

*میدونم هیونگ زیاد به پست هام سر نمیزنه برای همین دلم قرصه.... 

فکر نمیکنم مواکمپ و دسیتی مون رو حدف کنه ..... امیدوارم حذف نکنه :"