1: دلم میخواد بشینم black cat رو بنویسم یا after the rain رو *-* ولی تنم هم نمیاد 


2: نیاز دارم یه هفته بهم مرخصی بدن تا درس هام رو هندل کنم و بفهمم معلم تا کجا درس داده و کلاس هام تا کجا درس دادن و همه رو اب روغن قاطی نکنم بعله ...... 


3:یادم نمیاد اخرین بار با ونوس هیونگ کی حرف زدم ولی نمیدونم چرا بازم نمیرم حرف بزنم..... *-* وا دا هل


4: از لحاظ روحی نیاز دارم یکی مثل یونجون کنارم باشه و بغلم کنه و فشارم بده 


5: واقعا چه طور شما تهجون شیپ نمیکنید "-" مومنیت ها اکلیلیشون رو نمیتونید ببیندید 

واقعا براتون متاسفم که تهجون توی تاپ لیست اخر شیپ هاتون هست "-" 

پ.ن : جرئت دارید بیاید بگید تو خودت چرا یونبین شیپ نمیکنی "-" اون وقت من و اره برقی ایم و شما داخل اتاق وی ای پی *-* 

بنده یونبین شیپ میکنم وی نه زیاد *-*

شما مثل من نباشید *-*

حیح 


6:بهم بگید چرا برای فیک هیون بیشتر از فیک خودم حرص میخورم *-*؟؟ 

*شاید چون نمیخوای بچه ات نا امید بشه ....


7: سه تا اونی دارم بالای 20 سال سن دارن *-* 

من خیلی نینی ام *-* ایح *-* 


8:کل افراد مجازی دروم برم اینطورین که : 

من :*نفس میکشم *

همه : کیوتتتت 

من :@_@

پ.ن: البته تدی هیونگ کیوتی ایم مثل یونجونه *-* 

ری هیونگم گفت صورتم وقتی میخندم شبیه تهیونه *-* 

چشمام هلالی میشن و میخندن 


9: دلم میخواد یه جعبه پر شکلات،ابنبات،پاستیل خرسی  اماده کنم بفرستم برای سانبین *-* 

ولی نه پولش رو دارم نه ادرس خونه اش رو *-* 


10: پارت n ام شیمی مزخرف ترین درس دنیاست *-* 

به مولا من نمیخوام الکترون نرم افزار و کد هایی که مینویسم رو در بیارم *-* ایح 


خیلی دارم امروز پست میزارم 

برم گمشم زبان بخونم بای "-"