تولد سنپای منه *-*

فقط هم مال خودمه *-*

میدونید.....هزاران حرف دارم که بزنم ولی وقتی میخوام تایپ کنم نمیدونم کدوم رو اول بگم پس همین جوری مسپارم دست مغزم بره جلو :))))


من نمونه دولتی ایم رو مدیون سنپایم *-* 

کسی بود که بهم امید داد*-* 

حمایتم کرد و باعث میشد من بیشتر و بیشتر از قبل بخوام تلاش کنم . 

مطمعنا خیلی ها از اینکه یه دختر سمج مثل من هر شب از درس خوندنش بگه خوششون نمیاد و یا ممکنه بزنن تو ذهنش ولی سنپای میخوام بگم هر موقع که می اومدم بخش خصوصی وبتون و از روزم میگفتم از کار هایی که میکردم و شما اونقدر قشنگ جواب میدادید برام مثل این بود که هر روز به یه کتابخونه برم و با کتابدار اون کتابخونه جایی که بوی قهوه و کاغذ همه جاش پخش شده با اشتیاق کودکانه از کار هایی که کردم بگم و تو در کمال ارامش هیجانم رو بپذیری و بیشتر از قبل بهم انرژِی بدی. 

شما برای من مثل یه نور ابریشمی سفید داخل اون نا امیدای که  سال پیش گرفتارش شده بودم بودید وقتی دستم رو سمت اون نور بردم دنیا شفاف تر شد *^* 

خوشحالم که باهاتون اشنا شدم خوشحالم که اومدم وبتون و باهاتون حرف زدم *^* 

خیلی به من کمک کردید اما خب من در قبال تمام اینا :""""""""""" 

واقعا نمیدونم تشکر کردن کافیه *-*؟؟

وقتی اولین بار باهاتون حرف زدم احساس کردم شما واقعا یه انرژی فوق العاده برای حل کردن چالش های زندگی دارید و پر از امید و سرزندگی *^* 

خوشحالم توی این چند ماهی که باهم اشنا شدیم کمکم کردید *-* 

پ.ن : گرچه بنده یکم بی معرفت هستم *-* 

میدونید

شما به من باور داشتید و باعث شدید من هم به خودم باور داشته باشم *-* 

پ.ن2: چرا احساس میکنم متنه یکم چیز شد @-@؟؟ 

بگذریم 

تولدت مبارک *-* 

امروز روز خاصیه *-* چون سنپای من دنیا اومده 

پ.ن3: سنپایی که خوشگل ترین دختر دنیاست *-* با اون چشمای قشنگش *-* و صداش گکمنعبیفسطفزرهتنحمجخلعبسظطزرذ *کاربر وبلاگ به دلیل تشنج بستری شد * 

من هنوز ویستون رو دارم *-* 

هنوزم وقتی نا امید میشم گوش میدم *-* 

و به این روز خاص قسم میخورم دیگه هر شب هستم *-*

پ.ن4: من از این قول ها زیاد دادم ولی دقیقا به یه هفته نکشیده یه اتفاق افتاده من از نت و بقیه دنیا عقب موندم *-* 

من یه روز میبنمتون و اینقدر محکم بغلتون میکنم که استخون هاتون بکشنه *-* منتظرم باشید *-* 

با ونوس هیونگ هم اگه من رو دیدید غیبتم رو نکنید *-* 

پ.ن5: بیاید شیراز به مولا شهر قشنگیه *^* 

پ.ن6: من یه روز وسط وانشات سوکای ای که میخواستم براتون بنویسم گیر کردم *-* یه ادیت میزنید ایده جدید بیاد ؟؟*-* 

پ.ن 7: اون دوستم که ازتون خواستم براش ادیت بزنید تولدتتون رو خیلی خیلی تبریک گفت *-*