" این پست صرفا جهت فیکشن است از گفتن هر چیز دیگه ای بپردازید "-"*

از فیکشن هام و کار هام که خوندید انتقاد کنید 

مثلا انتقاد چیه : 

هیتوکا فلان فیکشنت ایده اش خوب بود خوب توصیف کردی و من تونستم با فضا اوخت بگیرم یا فلان جمله من رو تحت تاثیر قرار داد و دوستش داشتم 

یا 

هیتوکا این فیکشنت میتونه بهتر بشه اگه فلان کار رو کنی 

این جمله توصیفش باید بیشتر میبود 

از نظر من اینجاش اشکال داره و میتونه اینطوری باشه "-" 

این جوری 

دو : 

وانشات *دقت کنید وانشات اگه درخواستی از کاپلی از انهایپن *به جز جیوون و سونکی چون دارم مینویسم دارید بگید مینویسم 

و به نظرتون چه کاپلی بنویسم بهتره 

کلیک

-------------------------

میشه وانشات جیکهون بنویسی؟؟لفطااااا 

 

ج: اوکی *-*


انتقاد نمیکنم چون اصلا خوشم نمیاد 

 

ج: کتک میقولی ^^

این به من کمک میکنه ای خدا :"""


فیک و وانشات هایی که ازت خوندم همشون خیلی خوب بودن*-* خیلی خوب میتونی چیزا رو توصیف کنی و با احساس بگی و در کل که عالین فقد یه چیزی سعی کن جمله هاتو زود تموم نکنی یعنی کوتاه نباشه چون ممکنه برای کسی که میخونتش درکش یکم مشکل باشه... (البته نظر منه) ولی جدی عالی مینویسی و کارهات تکن^-^

 

 

ج : ایا میدانستید با گفتن این چیز ها قلب من رو اکلیلی میکنید *^* 

هوم با دومی موافقم باید روش کار کنم 

ممنون که گفتی ^^


نه هیتوکا انتقاد داغونت میکنه ازم نخواه کتکشم میخورم 

 

 

ج: وا دا فاعک باران *-* 

من یکی از نویسنده های واتپد رو به عنوان استادم در نظر گرفتم اگه بهت بگم وقتی میرم پیشش چقدر رک میکوبه تو صورتم اینقدر خوشم میاد

*دقت گنید انتقاد تا هیت فرق داره

 

انتقاد : به نطرم کارت میتونه بهتر باشه اینجا 

 

هیت : افتضاح نوشتی 

 

میبینید

من انتقاد میپذیرم ولی هیت نه :))))

 یونو ؟؟:))))


نه هیتو نه من اصلا نه هیت میدم نه انتقاد هیچیییییییییی فقط نظر اونم مثبت میدم خب داری میگی نویسنده واتپد با من خیلی فرق داره مثل اینکه بگی مورچه یا فیل پس قطعا حرف نزنم بهتره یونو ؟ 

 

ج: *-* ببین باران من مشکلی ندارم 

حداقل نقطه قوت کارم رو بگو *-*


تو مشکل نداری من دارم من انتقاد پذیرم ولی از انتقاد کردن از دیگران بدم میاد دست خودمم نیست احساسات،شخصیت ، تشبیه ، حس زنده بودن ، تصور ، تازه بودن ، شخصیت و ژآنر ها ،همه چیز سر جاشه و به طور زیبا و درستی نوشته شده و احساساتش قشنگ ترین قسمت کاره :) 

 

 

ج: ممنون *-*

*چی شد که فکر کردم تو بارانی اصلا *-**


معلومه باران نیستم همونی هستم که سر اینکه همش اسم ونوس و شیما رو میگی قاطی کردم برات 

 

ج: عه .............انتظار نداشتم"-"

فکر میکردم دیگه ر فتی و دلت نمیخواد بامن دوست باشی


با سلام من دنبال اسم ژاپنی میگردم واسه خودم یه کمکم میکنی به من هیتو ؟ سارا که اسم خودمه به نظرت چه اسم مستعاره ژاپنی واسه خودم بردارم ؟ ععععع جوجه عم اینجاست

 

ج: هوممممم *-*      هارو *-* به معنی بهار