صبحتون پر از پرتقال :)))

دلم خواست اتفاقات رو بنویسم :)


1 در چند روز اخیر انقدر پیام شب به خیر های قشنگ از هیتو هیونگ گرفتم که دلم میخواد جیغ بزنم :"))) چرا اینقدر مهربونه ؟؟:") همه اش به من میگه فرشته ام (البته برای اون هستما اون یه جورایی از لحاظ همه چی و سن و این چیز و مخصوصا موقعیت مکانی که همشهری میباشد جایگاه بزرگی در قلبم جا داده :"))


2 نویسنده های واتپد اینطورین باهم دیگه پارت میدن باهم محو میشن :///// حالا من با خواستن پارت بعدی باید برم پیش کدوم التماس کنم ؟؟


3 یه فیک یونگیو دارم میخونم به اسم پری دندون من 

اینقدر که این فیک سوییت شیرین و نویسنده خلاقی داره که من روش کراش زدم T_T اخه چرا یه فیک انقدر باید بدون کلیشه های داستان های دیگه باشه :")))


4 دلم میخواد یکی از شب به خیر های بومگیوم رو برایتون بزارم :")=

اگه یه روزی خواستی پرواز کنی بهم بگو
چون می تونم برات بال بسازم
و اینقد بالا بریم و بین ابرا بازی کنیم که از خستگی تو بغلم خوابت ببره
شبت خوش :»

هق :"))

چقدر کیوتهههه دلم میخواد بگیرم بچلونمشششش (بومگیو خودمه بهتون نمیدم )

پ.ن : به من میگه به طرز وحشیانه ای شبیه تهیونم@-@ 


5: دیروز رفتم با اولین سنپایم (که الان من کاسان صداش میکنم ) بعد مدت ها حرف زدم :"))) خیلی خوش اخلاق و مهربون بود. و هی موضوع می اورد تا بحث رو ادامه بدیم :"))) 


6: تازگی ها تو واتساپ اونایی که ازم کوجیکترن اونی صدام میکنن ،ناعو،سوبین،کای (خب منم بدم نمیاد عین سگ ذوق میکنم )


7دلم میخواد پاشم برم بقیه سانشاین رو بنویسم ،اینقدر بهش هیت ندم ولی نمیشه :///// 

پ.ن : من همونی ام که قرار بود هر شب اپ کنم بله دیگه ولم کنید :)))) 


8: تا حالا شده صدای یه نفر اینقدر به دلتون بشنه که ازش بخواید همه اش ویس بده ؟؟")

من واقعا الان نیاز به صدای سنپای دارم <": دلم میخواد صداش رو بشنوم :")*خواستم زیاده یکم زیادی زیاده *


9دارم وبتون امگا لیدر نیم رو میخونم :") مثل ویروس افتاده بهم 


10 نیاز دارم یه فرد خیلی از خودم بلندتر با شونه های پهن و صورت خوشگل نژاد ژاپنی و خیلی بزرگ تر ازخودم بیاد کنارم برم تو بغلش مچاله شم و بعد من رو فشار بده تا خستگی این روز ها از تنم در بره یه چیزی مثل ایشون :

پ.ن ": لازمه به کی سنپای اشاره کنم ؟؟:")؟؟


خب خالی شدم :")))

دوستتون دارم :")