۱. یکی از خجالت آور ترین کار هایی که انجام دادی رو تعریف کن.

گند زدن به قالب وب موا کمپ ؟؟ 

(پوشاندن صورت )
۲. مهارتی که به بقیه پیشنهاد میکنی یاد بگیرن؟

انسان بودن :) 

مهارت (کله مبارکمان را از زندگی مردم در اورده و به زندگی خود ببیریم )

مهارت (فکر نکنیم پیغمبریم و باید همه رو رهنمایی کنیم ) 

پ.ن : معلومه دلم خونه نه ؟؟

۳. دوست داری درباره چه کسی توی بیان بیشتری بدونی؟

نویسنده این چالش :))

بقیه رو هم میشناسم 
۴. چیزی که زندگیت رو از این رو به اون رو کرد یا حداقل یه تغییر خاصی در اون ایجاد کرد؟

انیمه ؟؟ کی پاپ ؟؟ 

اینا هستن اما ...... 

دنیا نت و نویسندگی


۵. اگه میتونستی یه شخصیت توی یه فیلم باشی اون شخصیت کی بود؟

یه شخصیت ؟؟؟ 

میخوام هیناکو اونیگاشیما داخل انیمه ملکه و ارازل اوباش باشم یا 

و اکیتو از سبد میوه :")
۶. قوه تخیلت تا چه حد فعاله؟

خیلی بیش فعاله (باید ببرنش تیمارستان من نمیزارم )
۷. عادت عجیبی که داری؟ راجع بهش توضیح بده.

بله :)) 

وقتی به اخر اعصاب خوردی میرسم قهقه بلند میزنم و میخندم 

مثلا وقتی دارم دعوا میکنم دیگه در حال انفجارم قهقه میزنم و بلند بلند میخندم :")


۸. یه آدمی که نقش خیلی بزرگی توی زندگیت داره؟

هیتوکا :))
۹. فکر کن غول چراغ جادو داری، سه تا آرزویی که میکنی چیه؟

خب دادن یه خونه در کره و یه حساب بانکی پر از پول و بلیط کنسرت توباتو و انهاپین و استاربری پرنس و افتر د رین ؟؟ 

نه :")))

دادن یه ارامش نسبی و درست کردنش به مملکت ، قطع نشدن برق ها ، برابری حقوق زن و مرد 

۱۰. بین کسایی که توی بیان هستن چه کسی تو رو بهتر از همه میشناسه؟

سنپای *-* 

هیونگ *-* 
۱۱. آخرین کاری که برای اولین بار انجامش دادی چی بوده؟

رقص هیپ هاپ :")
۱۲. تا حالا شده از جایی بالا بری ولی نتونی بیای پایین؟

*مکیدن ابنبات * 

ه هه ههههه 

من خدای گیر کردن بالای درخت بودم :")

13: سوالی که دوست داری بهش جواب بدی ولی من نپرسیدم ؟؟ 

نه واقعا من الان فکر ذکر نوشتن قسمت بعد انجل و دویل و رقص روی لبه مرگ هست :")

14: یک توصیه پند اموز به من بکنید: 

توصیه : با هیتوکا دوست بمون *-*

15: نظرت درباره من چیه ؟؟ 

خیلی دوست داشتنی و در عین کیوت هستی 

عاقلی و درک درستی از اطرافت داری 

و اینکه میای با من حرف میزنی رو خیلی دوست دارم :)

16: نظر درباره این چالش : 

حیف که از 10 ستاره نمیتونم 11 تا بدم پس یکی میدم *-* 

اونم ازنوع درخشان و شمالی *-*

(اسکی از حرف تهیون توباتو *-*)


منبع چالش 

:))))))))))))