قشنگ نیست ؟؟:)

یونجون هنجار هایی که سال هاست بین مردم جا افتاده میشکنه و به جلو حرکت میکنه 

جوری که معتقده لباس فقط یک تیکه پارچه  است و هیچ جنسیتی نداره..

و با افتخار لباس هایی که ما برحسب زنونه و دخترونه بهشون زدیم رو میپوشه ؟؟

بدون هیچ شرمی :))))

جوری که من رو تحت تاثیر قرار میده که با خودم میگم : اون واقعا خوب بزرگ شده 

خوب رشد کرده 

و انسان فوق العاده ایه 

دوست دارم اگه یه روز دیدمش بهش بگم خوشحالم ایدول شده خوشحالم با توجه به هیت ها بازم ادامه میده خوشحالم همیشه هوای موا رو داره و خوشحالم بدون اینکه بخواد نجاتم داده :))))

جوری که لایو هاش از لایو به هیلینگ تایم تبدیل میشن و کاری میکنن دوباره بخوام

بلند بشم

تلاش کنم 

و وقتی در اینده به هدفم رسیدم بهش بگم ممنونم 

چون اگه تو نبودی هیچ وقت نگاهم به دنیا ،جهان، ادم ها و هر چیز دیگه ای عوض نمیشد :)))

ممنونم که هستی 


احساس میکنم دارم بالاخره دارم تو توباتو بایس انتخاب میکنم *^*

احتمالا یونجون و تهیون باهم بشن بایسم *^*

چون دوتاشون هیلینگ های قلب زخمی منن *^* هق پشمکی ها *^*