1:فن پیج زدم :-: 

*میم هام رو میزارم اینستا 

سو..... 


2:دیگه اگه وانشات یونگیو نوشتم میزنیدم باشه ؟ 

فعلا اولویت تهگیو و سونکی و جیوون هست 


3:دیگه محدوده کاری وانشات نویسیم به اینا خطم میشه : 

توباتو : تهجون،یونگیو ،تهگیو 

انهایپن : سونکی ،وونکی ،جیوون ،جیکهون ، هیوون ،یونکی 

همین گایز :) ازم کاپل دیگه نخواید چون نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم و گند میزنم هاها 


4:دلم تنگه یکی از دوستامه.... چرا برنمیگرده...


5:فیکشن جدید دارم مینویسم یونگیو و سونکی ، نمیزارم دسیتی مون :-: هه 


6:امروز دوباره رقص روی لبه مرگ رو منتشر میکنم 

ولی دسیتی مون نمیزارم 


7:پایان امتحانات رو به تمام شما عزیزان تبریک میگم 

دعا کنید اینجانب حضوری برم مدرسه 


8: سنپای داره معروف میشه :)))))) هه :-: میدونستید من گربه سنپایم :-: 

و همین طور شیطون کیوت هیونگ :-:

و همین طور سنپای اسما 

و همین طور کیوتکا سانشاین 

و همین طور هیونگ سانمی 

و ابجی بانی ؟ 


9: میخوام پوستر رقص روی لبه مرگ رو تغییر بدم :-: 


10: دوزتتان دارم