قلبم 

عمرم 

جونم متعلق به این دو نفر به اضافه هیونگشونه 

کلا مکنه لاین 


وونکی =تهجون 

سونکی = یونگیو 

جرعت دارید حرفی بزنید :-: 

عشق های قلبم *^*


از دست چند نفر ناراحتم :-: اما مهم نیست :-: 


میخوام به دونسنگ هام لقب بدم 

1: روبی : این کوهای منه:-: مال خودمه جرعت دارید (تنها کسی هست که سنپای صدام میکنه) ولی خب روبی یه جورایی روح منه :)))

2: بانی : خواهر کوچیکم :))))

3: سانبین : سانشاینم 

4:مبی : انرژِی منه *^* 

5: سانمی: این کیوت هیونگه 

6: یویو : این دختر سونیک منه @-@ 

اینقدر سرعتی میخونه ووت میده... نظر میده 

 

دیگه دارم دونسنگ ؟؟@-@ دارم ؟؟


اوکی ولی بیاید از محبت هم سو استفاده نکنیم باش ؟؟:))))))) 

و بیاید یاد بگیریم همه محبتمون رو خرج کسی نکنیم 

اسیب میبینم 

حتی اگه من بودم باش پشمک ابری های هیتو 


من هنوز اجرای فاکینگ طور نیکی رو ندیدم 

بهم بگید زنده میمونم اگه ببینم 


گایز بد شانسی چیست : 

دقیقا سر اجرای هیسونگ و یونجون نتت خراب بشه 

دقیقا موقع اجرای پسرا تو ماما مامان نت رو بکشه 


میخوام انجین لند رو پر از وونکی بکنم 

و قراره اونجا سناریو و وانشات های ریز 1000 کلمه ای هم بزارم 


مهم درست کردم برای موا کمپ 

مثل قدیم ها :)))))

فردا میزارم *^* 


اون قشنگ هایی که اینستا دارن ایدی رو خصوصی بدن فالوتون کنم خوشگل های هیتو 


یه بار دیگه این اثر هنری رو ببنید 

حالا غش کنید مامان هیتو ببینه 

افرین 

این پوستر وانشات منهههههههه 


خوشگل های هیتو شب ها دوباره سوال میپرسم باشید باشه ؟؟