میدونید *-* من واکسن زدم 

اگر سرما خوردگی یا کرونا باشه نباید اینقدر وخیم باشه 

ایح بینی ایم گرفته 

گلوم درد میکنه 

دلم میخواد یکی رو بزنم داغون کنم 

خیلی روحیه ام حساس شده دلم میخواد سر هر چیزی گریه کنم 

ایح *^* 

بدم میاد 


یونجون: موا مواظب باشید سرما نخورید 

من *همون روز *: تب ،لرز، ابریزش بینی و گلو درد 

یونجون :

یونجون تا ابد :....


کلاس اولم رو رفتم ولی کلاس های بعدی رو نمیرم *-* خیلی خسته ام 

رخت خوابم کجایی دقیقا کجایی 


صبح بابام اومد دست گذاشت رو پیشونی ایم ببینه تب دارم اینقدر دستش خنک بود که نذاشتم بره *-* 


دیروز بعد از مدرسه حدود ساعت های 3:30 رفتم رو تخت که یکم استراحت کنم و بعله تا خود ساعت 5:30 خوابیدم بعدم با وحشت بیدار شدم *-* 


توباتو >>>>>>>> هر قرص و کوفت و زهرمار دیگه برای هر دردی 

خنده های تهیون انرژِی زا هستن به خدا 


ایح *^* 

برم بخوابم 

روزتون پر انرژِی گایز