گفتم قبل تست زدن بیام خالی شم برم *-* 


داشتم فیکشن هیون رو ادیت میزدم *-* 

که دلم به حال تهیون توی فیک سوخت *-* 

انصاف نیست هیون اینقدر خوب بنویسه @_@


همین که شروع کرده بودم به فول پارت کردن سانشاین ۱۷ قسمت اولش و ۱۷ قسمت آخر سوکی رو ( به لطف باران ) فول پارت شد *-* 

دیگه خدایی گشادی آیم میاد فول پارت کنم یکی فقط اضافه ندارن بره 1تا 16 سوکی رو برام فول پارت کنه *-* ؟! 


خیلی وقته که سلکا های سونکی و وونکی نداشتیم 

دلم از این سلکا ها کشیده 


این واقعا درست نیست که شیراز اینقدر هواش خوبه 

سرد و خنک استخون سوز...... 


حدود ۵ یا ۶ ماه تو واتپد فعالیت میکنم ۶۰ تا فالور دارم @_@ 

احساس میکنم همون اول باید میرفتم واتپد 


نسخه دوم رو دادم هیون بخونه *-* 

وقتی خوند برگشت یه دونه زد توی کله ام گفت که اگه منتشرش نکنم میکشتم *-* 

* قصد ندارم منتشر کنم چون تهجون و سوگیو کاپلشه 

مثل سانشاین و سوکی بلا سرم میاد 


چرا اینقدر فیزیک چرتع@_@ 

چرا اینقدر فشار مزخرفه ؟! 

من فشار آب رو کجای رشته کامپیوتر به کار بببرممممممم 


نباید نویسنده های واتپد اینقدر قشنگ بنویسن 

و نباید مسیج برد من پر از معرفی فیکشن های اون ها باشه 


لعنت به شیپر تعصبی *-* 

* وقتی تو اینستا با یه یونبین شیپر تعصبی دعوا کردی 


استایل پسرا برای داینمایت: مرگ من 

چرا کسی به شونه های پهن سوبین و کای اشاره نمیکنه 


ولی خدایی این تودو خیلی از جذابیت پسرا رو نشون دادا *-* 

سینه های عضله ای یون....... 

کمر باریک سوبین...... 

شونه های کای...... 


تا حرف های دیگر بدرود