1:انهایپن کامبکش با فتوکاسپنت ها فاکینگ طورش داره از چپ و راست اتک میزنه و نابود میکنه 

یونجون و انهایپن بلاک باستر>>>>>>>>>>>>>>> بقیه مومنت ها 

از استایلش میتونم فیکشن 40 با ژانر موسیقی راک بنویسم :-: ایششششش 

برو گمشو لعنتی 

فقط ریمیکس مجیک 

جونگوونی گه برگشت گفت یونجونی هیون....یونجون سونبه نیم 

کیوت پشمکی من *^*


2: وانشات کریسمس یونگیوم و مشکلی نیست جیوون رو اماده کردم تنم نمیاد پی دی اف کنم :-: بعد امتحانا بهتون میدم 

تهگیو هم امشب شروع کنم 

بعدش سونکیم رو ادیت بزنم 

بعدشم جیکهون رو با ایلینی شروع کنم


3: بعد امتحان فیکشن امگاورس شکلات نعنایی رو شروع میکنم به اپ کردن 

و فیکشن سانمی رو به رضایت خودش و اسم خودش میزارم واتپدم *^*


4: اینجا دیروز و پریروز بارون اومد 

خیلی خوب بود

رفتم بیرون تو بارون ها 

و خب نیاز بود چون دلم واقعا گرفته بود 

وانشات جیوونم در همین چیزه:)


5: سال 2022 تون مبارک قشنگ های من 

امیدوارم سالی پر از موفقیت، ارامش،خوش بختی داشته باشید 

توی این سال بزرگتر بشید 

عاقل تر بشید 

و به یه درجه بالاتر از الان خودتون برسید :)


6:تهجون و وونکی شیپ کنید فهمیدید "=" 

بعدشم سونکی و یونگیو 

بعدشم تهگیو و جیوون 

هر چی من میگم همونه فهمدید"-"؟؟ 

*یه زور گو


 7: برام والپیر بارونی بفرستید یا عکس های قدی جونگوون غمگین ترجیحا مدرسه ای میخوام پوستر درست کنم 


:)))

دیس ایز هیتوکا 

بای