اگر یه کتاب بودید 

محتواتون چی بود ؟! 

اسمتون چی بود ؟! 

ها ها ها 

جواب بدی ابری های هیتو 

 

 

خوشگل ها *-* 

برام طومار تایپ کنید نه دوتا کلمه *-* 

خالقیتتون رو لولو برد,ه؟!

 

 

جواب من : 

اسم : زندگی گورخری *-* 

محتوا: عام شاید عجیب به نظر بیاد ولی من دقیقا دوتا چهره دارم توی خودم که یکی ایش واقعا تاریکه و یکی ایش واقعا روشن 

و مثل گورخر کنارهم دیگه کنار میشن. 

محتوایش احتمالا فقط یه روتین ساده باشه ولی اگه زبون اپل شخص باشه خیلی اوقات دارک یا خیلی اکلیلی باشه *-* شخصیت اکلیلی من خیلی شبیه انجل اند دویل هست و شخصیت دارکو خیلی شبیه تهیون نسخه دوم 

هر دو شخصیت من تازه دارن باهم ترکیب میشن 

و درد عاشون رو به اشتراک میزارن 

احتمالا این کتاب اگه خونده بشه واقعا به عقل نویسنده شک کنن که چرا افسردگی فصلی داره *-* 

برای همین اسمش زندگی گورخری 

محتوا زندگی همراه با سیاهی و سفیدی