(پست صرفا جهت معرفی کردن فیکشن های مورد علاقه ام از توباتو و انهایپن است )

(تا شاید یک فردی مثل خودم در به در دنبال فیکشن باشد )

بچه ها لینک های واتپد فیل*تر هست ://// 

خودتون دانید جه کنید ؟!

 

 

اسم:                             

Let me fill your heart with myself

کاپل:

یونگیو

نویسنده :

Eden walker

ژانر:

رمنس،درام،انگست،اسمات ، روزمره

لینک :

wattpad

تلگرام

خلاصه :چوی یونجون یکی از موفق ترین ایدول های کره جنوبی عاشق چوی بومگیو صمیمی ترین دوست و هم گروهی خودش میشه . قراره پایان این عشق به کجا برسه 

(مدیونید اگه فکر کنید فیکشن مورد علاقمه :""")

 

اسم :

playing field

نویسنده:

LEO

کاپل:

یونگیو،سوکای

ژانر:               

ورزشی،رومنس،فلاف،روزمرگی

لینک

Wattpad

 

خلاصه :اگر قراره هر دوشون اینجا بمونن باید خیلی چیز ها رو تحمل کنن،

خواسته یا نخواسته باید از خیلی چیزا خوششون بیاد و این تازه شروع همه چیزه 

پ.ن: یعنی این نویسنده گلی از گل های بهشته . اینقدر خوب اپ میکنه ، 

(و باز هم مدیونید فکر کنید که فیکشن رو خوردم )

 

اسم :

in my dream

نویسنده:

setare

کاپل:

یونگیو،سوکای،هیونلیکس

ژانر:                 

،رومنس،فلاف،روزمرگی،مدرسه

لینک

Wattpad

پیشنهادی شدید *-* 

خیلی خوبه 

 

 

 

اسم :

𝓲 𝓱𝓪𝓽𝓮 𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝔀𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 𝓼𝓶𝓮𝓵𝓵🍓

نویسنده:

bearygum3

کاپل:

یونگیو،سوکای

ژانر:                 

،رومنس،فلاف،امگاورس،اسمات

لینک

Wattpad

اینم خیلی صافت و سوییت و کیوت جوررییییییییییییییی کههههههههههه اکلیل بالا میارید *^*

اسم :

A Memory With You

نویسنده:(مترجم)

banana

کاپل:

سونکی

ژانر:                 

،رومنس،مدرسه ای

لینک

Wattpad

وضعیت : تموم شده *-*

من سر این جون دادم ولی خیلی گشنگ بود *-*

اسم :

𝗠𝘆 𝗯𝗼𝘆𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘀 𝗺𝘆 𝗽𝘂𝗽𝗽𝘆 🐾

نویسنده:

Eden walker
کاپل:

یونگیو

ژانر:                   

،رومنس،فلاف،فانتزی،روزمره،اسمات

لینک

Wattpad
تلگرام

ایا میخواهید رنگین کمون بالا بیاوردید *-*؟؟ 

ایا از این فیک ها انگست و اکشن خسته شده اید *-*؟؟؟

این فیکشن را بخوانید

اسم :

photo

نویسنده: 

rey
کاپل:

یونبین

ژانر:         

،رومنس،انگست

لینک

Wattpad

 

اسم :

Mr. Nurse

نویسنده: 

astro _tbz

کاپل:

تهگیو

ژانر:         

،رومنس،انگست،سد اند، مافیا، فلاف ،تراژدی

لینک

Wattpad

من پای این خون گریه کردم :"""

تموم شده :"""

هعیییییییی 

اسم :

𝑴𝒚𝑻𝒐𝒐𝒕𝒉𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚

نویسنده: 

𝑮𝒚𝒖𝒃𝒆𝒂𝒓𝒚

کاپل:

یونگیو

ژانر:         

،رومنس، فلاف ،فانتزی،

لینک

Wattpad

میرسیم به فیکشن مورد علاقه من *^* 

اهم بریم واسه سخنرانی:

جوری که این فیکشن از تمام کلیشه ها فاصله گرفته و یه ایده فوق العاده با یه قلم فوق العاده داره هیچ کس دیگه توی واتپد نداره *-* 

اینکه از یه دانستان کودکانه بشه همچین چیزی نوشت و این ذهن باز واقعا تحت تاثیر قرارم داد *-*

 

خب دیگه از بالای منبر بیام پایین 

بخونیدا *-*

 

اسم :

𝐊𝐢𝐬𝐬 𝐌𝐞 𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐨𝐨𝐧𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭

نویسنده: 

𝐄𝐥𝐢𝐦𝐚𝐧 𝐑𝐨𝐬𝐞

کاپل:

یونگیو

ژانر:         

رومنس، اسمات، خون اشام،انگست،سوپرنچرال

لینک

Wattpad

این فیکشن هر پنج شنبه اپ میشه انگار به من مسکن میدن که خستگی هفته بعد در بره 

اینم بخونید اگه خون اشامی دوست *-* 

چندتا فیکشن تهگیو قشنگ پیدا کردم هفته دیگه معرفی میکنم *^*

 

اسم :

THIS STORY HAS NO END 

نویسنده:

Tima

کاپل:

یونگیو

ژانر:                   

انگست، دارم 

لینک:

Wattpad

صحبت کاربر

فعلا تمام D:


فردا هم چند تا دیگه اضافه میکنم 

ماشالا یکی دوتا نیست که خوندم زیاده:""

پ.ن : گایز این پست فقط جهت یه معرفی فیکشن های مورد علاقه منه 

نگید چرا فلان فیکشن رو نذاشتی ://// 

شاید دوستش نداشتم 

از فضاش خوشم نیومده 

و هر چیز دیگه ://// 

پست باز هم اپدیت میشه :)))