سلام 
پشمک 
کارامل 
کیوت 
ملوسک 
خوبی؟؟؟ 
یه سوال 
با کلمه جاده یاد چی می آفتی ؟؟؟ 
یاد زندگی 
می دونم الان دلت می خواد گوشی رو پرت کنی داخل دیوار بگی دوباره نصیحت . 
مطمئنم تا الان خیلی سختی کشیدی . 
خیلی زیاد .
برای همین میگم جاده . 
دوباره یه سوال 
تو عقب عقب به طرف جلو میری ؟؟؟ 
منظورم اینه نگاهت به مسیری هست که اومدی ؟؟؟ 
معلومه کنه پس ما رو ول کن و به جلو برو 
ولی تو مطمعنا هر از چند گاهی به عقب نگاه کردی یا ایستادی که عقب رو ببینی 
پس همون طور که داری به جلو حرکت می‌کنی هر از چند گاهی به گذشته نگاه کن 
از اشتباهات ما درس بگیر 
خیلی اوقات به ایست و با نگاه به گذشته لبخند بزن 
چون توی گذشته خیلی خیلی قوی بوده که مانع ها ، چالش ها، مسئله ها و سختی هایی که پشت سر گذاشتیم . 
با شادی بهشون لبخند بزن. 
خود گذشته ات خیلی قوی بوده که تا الان دوم آورده و حالا داره ادامه زندگی ایش رو میده دست تو 
پس اگر ما تونستیم تو هم می تونی 
ازت می خوان داخل ۳۶۵ روزی که فرصت داری هر روز رو با شادی تموم کنی و با پیشرفت و امید و از این یکسال هر ثانیه استفاده کن 
چون بعدش به من و بقیه می پیوندی 
تا کمتر از یک ساعت دیگه میمیرم و تو به دنیا می‌آی . 
روزی که همه ما دنیا اومدیم . 
دوستت دارم :) 
با عشق از طرف هیتوکای ۱۵ ساله 
تولدت مبارک 
۱۴۰۰/۳/۳۰ ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه 
پ.ن : فن فیک هام رو تموم کن * - *
پ.پ.ن: خودت رو دوست داشته باش ⁦^_^⁩
پ.پ.پ.ن: اگه تیزهوشان قبول نشدم سرزنشم نکن. تو باید برای نمونه بخونی 
پ.پ.پ.پ.ن: راستی با دوستام درست رفتار کن . 
البته چون تو منی درست رفتار می کنی
 پ.پ.پ.پ.پ.ن: من چیزی ندارم به عنوان کادو بهت بدم اون چیز هایی که گیرت میاد رو خودم از قدیمی ها به ارث بردم 
پس وبم برای تو . 
سنپای و هیونگام و اونی و سانشاینم و همه افراد زندگی آیم که امسال بدست آوردم برای تو . 
پ.پ.پ.پ.پ.پ.ن: جالبه باید همه رو تو نامه می گفتم ولش کن تموم دیگه 
دوست دارم :)‌